۲۸ روز پیش من اینجا یه چیزی نوشتم، ولی پستش نکردم..
۲۸ روز پیش میخواستم شروع کنم به فیلم گرفتن برای ویژهبرنامهی تولدت..
اینو نوشتم:
الان نوشتن آیتمهایی که توی ذهنمه تموم شد.. چند دقیقه دیگه میخوام دوربین رو روشن کنم.. آخرش روز تولدت میفهمیم که چی دراومده و خودتم میبینیش.. براش میترسم و به همون اندازه هیجان دارم.. ترس اینکه خوب درنیاد، نرسه..
و هیجان ساختن یه کار واسه تو..
روز تولدت مهمترین روز برای منئه چون تو رو با خودش داره.. و این چون مهمترین روزه، من دوست دارم قشنگترین قابها و قشنگترین نوشتهها رو برات درست کنم.. کاش دوسش داشته باشی..
و امروز واست فرستادمشون.. و خوشحالم اگه یکمی هم باعث خوشحالیت شده باشه..
و خوشحالترینم بابت داشتنت..
و خوشحالترینم بابت بهدنیا اومدنت..
چه خوب که به این دنیا اومدی..
تولدت مبارک جیگرِ دلبرِ دلفریب من ![]()
ما را در سایت من با تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 25