میدونی.. از دیروز تا الان که دارم فکر میکنم.. و نگاه زندگیم میکنم..
میبینم که فقط با تو میشه خیلی از حرفا رو زد.. خیلی دلتنگیها رو فقط میشه با تو درمیون گذاشت..
خیلی ماجراها رو فقط تو میفهمیشون..
خیلی کارهایی که میخوام بکنم رو فقط تو باورشون داری..
یا فقط با تو میشه هر جای این شهر که میشه رفت و خوشحال بود..
شاید از اینکه دیگه کارای عمو رو از یه جایی به بعد ندیدم ناراحت باشم.. ولی از اینکه از اون دنیا تو برای من موندی و اون دنیا تو رو به من داد، تا همیشه ممنونم..
چه خوب که هستی ❤
دوشنبه پانزدهم شهریور ۱۴۰۰ | 14:22 | شاخهی همخون جدا ماندهی من |
من با تو...ما را در سایت من با تو دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6