سالی که توی زندگی همه وجود داشته.. هر کی یه جور.. رفتتش.. ساختتش.. و رسیده..
اینکه.. نتیجه چی میشه.. مهم نیست...
مهم اینه که توی هر شرایطی که قرار میگیری راهی برای موفقیت خودت پیدا کنی.. راهی که نزدیک به تو باشه و به زندگی تو...
و تو میتونی که موفق بشی.. اگه راه موفقیت و تغییر رو برای خودت و برای زندگیت انتخابش کنی..
برو
برس..
و بدرخش..
از پسش برمیای..
با توکل به خدا.. تو میتونی..
میدونم که میتونی...
امیدوارم.. خدا.. فردا.. سر جلسهی امتحان.. همهی دانستههات رو تبدیل به نتیجه بکنه...
موفق باشی..
من با تو...
ما را در سایت من با تو دنبال میکنید
برچسب: خط خطی شماره جدید, نویسنده: بازدید: 74