یه وقتی پیغام بهشون میدی، سه سال و نیم طول میکشه تا جواب بدن..
کافیه تو حوصله یا اعصاب نداشته باشی... جوابشون ندی...
آوار میریزن روی سرت...
با اینا باید چیکار کرد؟
اصلن... همیشه و هر لحظه باید بود برای اینا؟
من با تو...ما را در سایت من با تو دنبال میکنید
برچسب: خط خطی شماره جدید, نویسنده: بازدید: 77